İ'lere büyük yararlar sunduğu görülmektedir. Bu çalışmada, elektronik tedarik, E-tedariğin yararları, elektronik müşteri ilişkileri yönetiminin (E-crm) özellikleri, E-crm'in yararları, getirileri, Elektronik pazaryerleri, E-pazaryerinin faydaları; E-tedarik, E-crm ve e-pazaryerlerinin KOBİ'lere s... E-CRM nedir?
En basit tanımı ile E-crm; işletmelerin geleneksel ve elektronik kanallar aracılığıyla müşterilerle etkileşimli kişiselleştirilmiş ve güvenilir bir iletişim kurabilmelerini sağlayan bir yönetim modelidir. Bu sistem, müşterilerin işletme ile ilgili bilgilerden haberdar edilmesinde, önerilerin sunulma... KOBİ odaklı eticaret
mıştır. Bu nedenle, işletmelerinin %90'ı KOBİ niteliğinde olan Türkiye'de halen kurulmuş ve kurulacak e-tedarik zincirlerinin, e-pazaryerlerinin ve E-crm uygulamalarının KOBİ odaklı olmaları gerekmektedir. KOBİ'ler müşterileri ile ilişkilerini daha etkin kılabilmek adına, mal/hizmet sattıkları mü...